Andreas....

Vet du att du är den bästa jag vet? :) Igår kollade jag in ett halsband som jag funderade på att köpa, men sedan tänkte jag att det är för dyrt och avvaktade lite. Idag efter att jag tatuerat mig var jag tvungen att gå förbi Andreas som jobbade för att visa den. Han skulle ha lunch och hängde med mig och Vide till Zara för att leta klänning till mig.
Sedan sa han att han skulle tillbaka till jobbet och frågade lite snabbt vilken butik det var jag sett halsbandet i. Jag svarade "MQ" utan att tänka efter. Sedan kom jag på varför han frågade. Han ville ju köpa det till mig. Då sa jag att han ABSOLUT inte skulle göra det. Fem minuter senare dyker han upp på Zara igen och slänger ett paket i handen på mig. "Kolla så att det är rätt". Då jag sa att det var det jag tittat på, gav han mig en puss och sprang tillbaka till jobbet.
Vem har världens finaste pojkvän? Jag!

Kommentarer
Postat av: jenny w

;) najs överraskning du fick , det är jättesnyggt!!

2009-12-30 @ 22:04:47
Postat av: Andreas

Visst är ja soet? ;)

2009-12-30 @ 23:04:04
URL: http://rabbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0