Begravning den 7/1 kl. 14.00

Vide kom också hit, det var en fin surprice. Vides pappa är ju begravningsentreprenör som jag säkert skrivit tidigare och han kom ikväll igen och vi planerade en del.
Pappa, din kista är jättefin och Danne och Maria ska göra blomsterarrangemanget. Det kommer bli så vackert. Maria blev till och med tårögd för att jag frågade dem. Underbara Danne och Maria. Pappa, din begravning kommer att bli personlig och vacker. Den kommer att vara du. Det är jättemånga som vill komma och ta farväl, tacka dig och delta på din begravning.
Jag undrar faktiskt hur många vi blir... Det är nog mer än 70 hittills som kommer till dig pappa. Du var så omtyckt och älskad av alla. Jag hoppas också att din begravning ska få mig att förstå. Jag hopas att den ska få mig att gråta och känna att du är borta. För jag känner inte att du är borta än. Jag tror att du är här hemma på övervåningen.
Vi hittade en till låt som vi vet att du älskar. Jämt då du körde bil och den kom på radion så höjde du volymen till max. Du älskade den här sångerskan, tyckte att hon var rivig och cool. Jag älskar henne också. Texten passar också väldigt bra in på dig. Förhoppningsvis kommer Saras kompis Mimmi att sjunga den. Det är vi jätteglada för. Vi vill att din begravning ska innehålla massor med fin musik!
You are simply the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0