Förtydligar mitt inlägg om afrikanska sånger

Nyligen hemkommen från mamma, pappa och Sune-boy. Då vi kom dit tidigare ikväll välkomnade han mig genom att bita mig i ögat. Inte bara PÅ ögat, utan I ögat. BYRACKA!
Då jag precis läst Mickans blogg och hennes inlägg om godnattvisor kände jag mig tvungen att förtydliga mitt inlägg om afrikanska sånger. Här kan ni höra och se hur Michaela och jag sjunger afrikanska sånger mitt i natten. Då jag ser dessa känner jag en stor saknad av henne (som för övrigt fyllde år idag, eller igår...). Dumma Australien. Men älskade Afrika.
Nu ska vi snart sova, imorgon blir det jobb!
God natt och njut av våra visor.

Kommentarer
Postat av: Michaela - i australien

sa javla fina sanger, hahaha! ag maste spela in en ny film nar jag faktiskt ammar poppy samtidigt!

2009-12-05 @ 14:59:54
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0