Kul work shop idag!

Det gick så himla bra. Underbara och duktiga elever och lätta att jobba med! Vi filmade hela work shopen... Hemskt det ska bli att se sig själv undervisa :/ Urs, det är ju det värsta som finns. Det är en sak att se sig själv spexa eller dansa på film, det har jag inga problem med, men då det ska vara seriöst och ska visas för massa danskonsulenter blir det pirrigt och hemskt. Vi ska nämligen redovisa vår work shop för "duktigt" dansfolk och sälja in oss på marknaden. HJÄLP! Måste klippa filmen riktigt snyggt - tack filmkursen! Nu är jag grym på att göra film! Jag får ta bort ljudet där det är alldeles för hemskt och lägga in musik ist. GHAAAA. Jag blir nervös då jag tänker på det! Trots att det är först i februari som vi ska redovisa.
Nu kommer Vide hit, vi ska äta och leka.
Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0