Min vän Johanna....

Igår fick jag fint besök, min vän Johanna kom förbi (sedan kom även Anna, inte att förglömma).
Johanna: Titta vad jag hittade utanför din port! (Håller upp ett läppglans)
Jag: Ditt jävla äckliga *****!
Johanna: Men det var oöppnat.
(Jag ser hur munnen snörper sig, som den ALLTID gör då hon ljuger).
Jag: Du ljuger så jävla dåligt! Var det verkligen oöppnat? (Ler lite pillemariskt mot henne).
Johanna: Ja, du ser ju hur mycket läppglans det är i den, den är ju helt full.
Jag: Ja, men var den OÖPPNAD?????
Johanna: Ja.
Jag: Men sluta ljug för i helvete! Var den det?
Johanna: Det var ingen plast runt, men den är ju helt full!
Jag: Fyyyyy vad äcklig du är! Hur fan kan man ta upp ett öppnat läppglans?
Det finns inte många som Johanna.... Hon är ett original, ett äckligt original....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0