Skogstrollet på Ica

Idag på Ica med Vide...
Jag: Jag fattar inte hur någon annan människa ens kan titta på mig längre. Jag har fett hår, akne och bara allmänt ful. Jag orkar verkligen inte. Jag har...ehm.... vad heter det...
Vide: Förfallit?
Jag: Ja! Precis det ordet jag letade efter. Tack.
Ibland behöver man vänner för att hitta orden :) Min sandlådevän Vide känner mig ju utan och innan. Imorgon ska jag sminka mig och vara fin, trots att jag ska ta hand om Sune och inte visa mig för någon annan än honom. Han älskar mig iofs trots att jag ser ut som ett skogstroll, det är nog snarare jag som har svårare med den där skogstrollbiten. Jag vill vara fiiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0