Stolt över mitt hjärta!

Melina skakar av nervositet "Matilda, du MÅSTE hålla mig i handen! Lova!"
Grymmaste Maria på King Carlos kollar vart på armen den ska sitta.
KLAAAAR!
Sekunden innan Maria sätter nålarna i mig!
Påbörjad tatuering, det gjorde faktiskt inte ont. Jag kände ingen smärta alls.
Stolta och nöjda!
Och nu har jag precis kommit hem igen efter en lång dag på stan. Nu är plasten borta! Pappa, du hatar mig för det här. Jag vet att du inte ville det här. Men jag vill ha ditt kännetecken på min arm. Hjärtat är åt mitt håll. Jag vill kunna titta på det och tänka på dig pappa.
Här ser vi Emma som bebis och påskkärring (?) och pappas i snygg skjorta och väst. Det här är typ den enda bilden som man ser pappas tatuering på. Han skämdes över den. Men det gör inte jag över min. Jag är stolt!

Kommentarer
Postat av: Betty

Så himla fin Mattan!!!

2009-12-30 @ 21:49:26
Postat av: jenny w

ni är så snygga med era hjärtan. det gjorde ni rätt i, fint som alltid kommer att finnas kvar!! Jag tycker det e så charmigt att din pappa hade gjort ett på dej själv, hihi.

2009-12-30 @ 22:09:24
Postat av: Zanna

Gud så fint gumman! en så otroligt fin gest också, att göra den för att hedra din fars minne.. Har ingen tatto själv men ska göra en och den ska vara tillägnad mamma, har velat göra den sen jag var liten flicka, men en dag ska jag göra den..Så nålrädd bara :P



Åter till din nya :) den var jättefin! stilren och vacker speciellt när den symboliserar något så fint och vackert! Underbara du.. <3

2009-12-30 @ 22:22:10
URL: http://coxiq.blogg.se/
Postat av: Maria

De är precis så fina som du sa när vi pratades vid ikväll... PÖSS å dig !!!

2009-12-30 @ 23:57:33
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/
Postat av: Seija

NI är modiga! FINA ock evik minne av pappa.

2009-12-31 @ 07:10:35
Postat av: Michaela

inte trodde jag att du skulle bli en sadan gangster pch gadda dig. skitcoolt mattan. jag maste ocksa. foljer du med mog da? puss

2010-01-01 @ 07:07:18
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0