Tack

Känner mig bara så otroligt tacksam. Tacksam över min familj, min pojkvän och mina vänner. Ni är så bra och jag vet att ni alltid finns där. Vad skulle jag göra utan er?
Andreas, du är finast i världen, dig vill jag behålla för alltid. Tack för de fina julklapparna och ett ännu större tack för att du ställer upp för mig. Det betyder mer än vad jag kanske visar.
Familjen, ni är också de bästa. Mamma, du är stark som en oxe och vi stöttar dig. Vi vill göra allt för att du ska må bra. Vi är en stor familj och vi kommer att klara det här. Systrarna, Micke och Tomas, er kan man alltid lita på. Systerbarnen, ni är så duktiga och hjälper till massor. Ni är starka och jag blir glad då jag ser hur bra ni tar hand om er morfar, min pappa. Jag är 100 % säker på att han hör allt vad vi säger till honom, trots att han inte kan svara oss. Han vet att vi alla finns där för honom och försöker göra allt vi kan.



Jag älskar dig pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0