Hej!

Optimus heter jag och jag föddes den 1:a oktober. Nu är jag ca 7 veckor gammal och jag älskar mat som ni ser, jag väger redan över fem kilo. Då jag springer händer det att jag ramlar, jag har inte riktigt full kontroll på min lilla knubbiga kropp. Jag har en tjock mage och jag gillar att busa. Ibland somnar jag helt plötsligt, jag blir helt slut av allt busande!
Min mamma heter Selma och är en jättefin Labrador. Hon busar minst lika mycket som jag och mina tre syskon. Idag kom en snäll familj och lekte med mig, jag ska tydligen flytta till dom den 26:e eller den 27:e. Dom lovade att ta väl hand om mig och ge mig massor med kärlek, mat och bus. Jag somnade nästan i famnen på en av dom, det var mysigt.
Jag och syrran slaggar.
Jag, syrran och brorsan
Det är skönt att bli kliad på magen :)

Den här lilla hunden är den finaste i världen! Han har stora fina tassar och hans päls är mjuk och tät. Han busar och kutar runt och det sötaste är att han inte riktigt har koll på kroppen. Han ramlar verkligen hela tiden! Då man håller i honom, känns det som att hålla i en mjuk boll. Hans mamma Selma var en riktigt rolig hund, helt galen och väldigt stabil i psyket. Hon ville ha uppmärksamhet av alla och bli klian och klappad. Min pappa sa alltså ja! Optimus kommer bli vår lilla bebis :) :) :)
Sitter och funderar på namn..... Har ni nåt tips på namn? Det får gärna vara ett S eller ett I i namnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0