Jag försöker att vara en duktig flicka

men glömde att köpa tvålen till Joao... Och kommer inte hinna att göra det förrän på fredag kanske. Well, hoppas att hans pojkvän gillar honom utan mjölkchokladdoften. Men vet ju aldrig med supermodeller. De kanske dissar en om man luktar människa?
Idag har jag varit i skolan och haft didaktik, skoj faktiskt. Skön stämning på lektionen (vilket är ganska ovanligt enligt mig). Har tänkt att jag ska vara en duktig flicka idag och har redan påbörjat min duktighet. Tvätten är i maskinerna nere i tvättstugan och jag ska alldeles strax börja läsa Cecilia Roos uppsats - Att avläsa en form, dansarens arbets- och tolkningsprocess. Vi ska ha henne nu i dansinterpretation. Nice. Jag har faktiskt längtat i två år på att ha henne som lärare. Hon är ju grym den där Cecilia Roos.
Nä, nu måste jag börja läsa! See you later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0