lugn helg

Lugn som en filbunke. Det är min helg det. Tog hand om en liten sjukling ikväll, lagade kött i kantarellsås och potatis. Gav honom en avokado och ett glas vin också.
Vi har jobbat idag, jag hade en kund som trodde att hon såg ut som en spindel i alla plagg som hon tog på sig. Jag var även tvungen att övertala henne att behålla de plagg hon redan köpt från oss en vecka tidigare. Det är kul att jobba i butik mitt i stan. Det är kul då kvinnor över 50 ber om ett sexigt plagg. Eller? Jo. Men det är det. De udda människorna går jag igång på. De liksom peppar mig på nåt sätt! Den här hade läppstift 3 cm utanför munnen och kom med de mest opassande kommentarerna. Grym tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0