Mickes födelsedag!

Idag är det Mickes födelsedag och det ska vi fira på riktigt en annan dag. Men på födelsedagar måste man sjunga och i familjen har vi som tradition att sjunga stämmor. Detta gjorde jag alldeles nyss i telefonen då jag ringde Micke och så jag sjungit klart hörde jag bara Tyson morra i telefonen. Jaha.... Det var tacken...
Dessutom har han kommenterat detta inlägg med en kommentar från en sk "Söta Lisa", denna Lisa är egentligen Micke. Ville bara klargöra detta. Dessutom berättade han att han är på ca 425 bilder på finest.se och att jag borde välja en bild därifrån och göra mer reklam för min blogg då jag gjort det. Hans manager ansåg även att detta var en bra idé.
Tyvärr Micke, sökte förgäves på finest.se, men fick till slut gå igenom mina egna bilder på datorn ist. Detta var vad jag fann:
Tyson och Micke på midsommarafton 2009




Grattis på födelsedagen Micke!

Kommentarer
Postat av: Micke

Faaaaaaaaaaaan , ring FRA, FBI, gör något jag har panik..............................

2009-11-17 @ 22:25:42
Postat av: Micke

Och jag undrar vem f-n är söta Lisa.........vänta bara hmden är ljuv....jag ska starta en blogg...

2009-11-17 @ 22:27:39
Postat av: Milda Matilda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :)

2009-11-17 @ 22:35:11
URL: http://tildars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0