Processvecka

Gud vad skönt det är att vara ledig den här veckan, har fortfarande inte ätit frukost eller klätt på mig :) Helt ledig är jag väl egentligen inte, ska göra en workshop med en skolkompis idag, pluggade med Pullan igår och resten av veckan går åt turnén till Nyköping och Eskilstuna. Helgen går åt till jobb, men det gör ingenting. Vi får ju hem vår valp snart :) Hellre att tiden går fort än att behöva tänka på honom och längta ännu mer. Jag är verkligen såld...
Nu ska jag äta frulle och sen ska jag ut på stan och kolla på hundprylar, jag sa ju det: JAG ÄR SÅLD! I kväll blir det föreställning på Dansens Hus med klasskompisarna. Ska bli grymt kul! Nu - Frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0