Ridande polis månne?

Graciös? Hingst rider hingst med en uppseendeväckande hållning.
Min kära pojkvän A väntar just nu på ett ja (eller nej) från polisen. Vilken dag som helst kommer svaret och varje gång jag pratar med honom, ber jag honom att kolla mailen. Jag är så himla nervös!
Jag tror verkligen att han skulle passa som ridande polis... Se bara hållningen. En skrämmande likhet med denna figur:
Eller kanske inte. Jag tror nog att han får lämna hingstarna ifred och fokusera på en annan inriktning inom polisen. OM han kommer in dvs. Men det måste han bara göra!

Kommentarer
Postat av: Andreas

HURRU!!



Cuasimodo my ass... hur fan man nu stavar hans namn :(

2009-11-06 @ 18:26:11
URL: http://everybodydance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0