Sjuklings-tips

Både Andreas och jag är sjuka, han har smittat mig. Eller någon av mina sjuka klasskompisar eller kollegor.... ALLA ÄR SJUKA. Äckligt.
Jag är så uttråkad samtidigt som jag inte har ork till någonting. Men jag har ett tips till alla sjuka där ute; kolla på Ullared på kanal5.se. Briljant tv-serie! Jag skrattar ihjäl mig åt de riviga damerna från Göteborg -Gittan och Maggan. Speciellt då de letar efter deodorant. Hur kul som helst. Vile lägga upp ett klipp med dem, men hittade tyvärr inga. Men kolla på kanal5 Play.
Jag var ju själv på Gekås i våras. Vi var på turné med klassen och bodde i Falkenberg. Jag var så sugen på Gekås att jag tjatade på mina vänner om att få åka dit. Till slut fick jag som jag ville!
Jag shoppade massor, kommer dock bara ihåg att jag köpte trosor och en Marilyn Monroe-tavla. Blir så sugen på att åka dit igen att jag funderar på att dra en sväng i vår med mamma och systrarna och alla andra som vill hänga med. En Gekås-utflykt!

Kommentarer
Postat av: Snyggaste syrran!

Jag vill med!!!!!

2009-11-09 @ 22:15:55
Postat av: Milda Matilda

Bra! Då kör vi en Gekås-utfluyk i vår med alla som vill hänga på :)

2009-11-09 @ 22:40:23
Postat av: Melina

Jag vill också följa med!

2009-11-10 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0