Stackars älskling

Min älskling Andreas har flytt Sthlm och hälsar på sin vän i Umeå. Han ringde nyss och berättade att han ska sova i ett gästrum som inte ligger i kompisens lägenhet, utan någon annan stans i huset.
Varför? Frågade jag. "Därför att Bosse ska slagga på soffan. Egentligen var det tänkt att både han och jag skulle ta gästrummet, men eftersom jag snarkar får jag sova där själv." Hahahahaha! Stackars lilla Andreas!
Och Bosse, du ska bara veta hur det är att sova nästan varje natt med fanskapet. Tror att det kan dyka upp en film snart.... Har ju ljudbevis i form av film på att han låter som en motorsåg då han sover. VARJENATTOCKSÅ!

Dessa två bilder är efter två olika besök hos snarkdoktorn
Vad tror ni att snarkdoktorn säger då? ATT HAN INTE SNARKAR. Bullshit! Nästa gång han går dit ska jag följa med och bevisa det med mina filmer. Stackars, stackars Andreas...

Kommentarer
Postat av: Andreas

MEN VA I HELVETE!! Har jag varit ond för att detta ska komma upp? Tilda tilda.... Det här är bara början.........

2009-11-12 @ 23:34:11
URL: http://rabbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0