Bön-diskussionen fortsätter....

Jag har tydligen haft en sådan där hoppande böna! Michaela skrev precis:
"Anledningen till varfor jag vet att hoppande bonor ens existerar ar for att du hade en san. PA DITT KOKSBORD. Din mamma var med. Fraga henne. Ni hade varit is tan och kopt den dar. Jag tyckte att det var skitlaskigt."



Jag vet att det kanske är ett konstigt ämne att diskutera i över en vecka, en jävla larv inne i en böna... Men den HOPPAR ju! Hur coolt är inte det? Men jag står fast vid att de ger mig en panik och klaustrofobi-känsla.
Kolla här då Michaela! Så här ser den ut då den väl lyckas ta sig ut ur bönan. Tyvärr så händer det typ 1 gång på hundra (jag höftar lite, men det händer iaf sällan) att de lyckas. Oftast dör de innan de ens fått se solljuset...

Kommentarer
Postat av: Betty3000

Har hört att du säljer hoppande bönor. Vad kosta? Bellig?

2009-10-26 @ 23:21:59
Postat av: Maria

Tja ba´!!!

Har du fått ahlzeimers min lilla Skrutta ?!

Jag gav ju din kusin så´na där bönor i födelsedagspresent när vi var hemma hos Sara och käkade tacos ... Ring a bell ?!



Bajs !!!

2009-10-27 @ 22:00:58
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/
Postat av: michaela - mamma i australien

vad ackligt!

2009-10-28 @ 02:51:11
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0