Den högmodige Matilda

Har suttit hela kvällen med mitt PM inför examensarbetet/C-uppsatsen och betar av listan på allt som ska finnas med. Kommer till rubriken "Tidsplan". Hur tänkte de nu? Jag har fostrats av en hippiemamma som älskar att gå vilse i skogen, tror de att jag ska kunna göra upp en tidsplan? Jag kommer aldrig i tid och har ingen som helst tidsuppfattning. Andreas och jag tävlade igår om vem som gissade bäst på vilken tid vi skulle vara hemma hos syrran och jag tror jag gissade en 15-20 minuter fel.
Det står tom på pappret att "Denna rubrik rekommenderas för den högmodige. Han får snart lära sig att uppgjorda tidsplaner sällan håller sträck". Jag tillhör den där högmodige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0