jag gillar

  • min knäppa familj
  • min underbara och roliga pojkvän (han räknas också in i familjen)
  • mitt coola och fina tjejgäng
  • mat: kött, oliver, vitlök, pesto, kyckling, potatis, efterrätter osv osv
  • rött vin och mojito
  • massage
  • cola
  • titta på folk
  • härma människor
  • shoppa
  • godis
  • sol
  • dans
  • pyssel
  • foton
  • hundar
  • Poppy
  • gossip girl, the hills och the city (men säg inte det till någon)
  • min humor
  • Maria Montassami och Silvia
  • helgfruskosten då jag är ledig
  • resor
  • höstens färger
  • att vakna med mitt hjärta
  • göra saker man aldrig gjort tidigare
Till slut måste jag säga att jag är så tacksam över att jag är frisk och fri till att göra vad jag vill. Det låter som att Fröken Sverige smörar för domarna och svenska folket om att hon inte bara är vacker, utan också har ett gott hjärta och är otroligt smart... Men på sistone har jag tänkt mycket på detta. Jag är frisk och kan göra vad jag vill med mitt liv! Jag skiter i skolan t.ex. och har inte dåligt samvete över det. Det känns oviktigt just nu och därför fyller jag dagarna med vad jag vill.
Min syrra Johanna har ett bra motto som jag mfl borde ta till sig:
Så länge ingen uppfinner fler timmar per dygn så gör jag det jag VILL, inte det jag BORDE!
Fred på jorden

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag fick några timmar igår....så då var jag tvungen att dammsuga:(

2009-10-16 @ 07:22:15
Postat av: Tilda R

HAHAHA! Men nästa gång det behövs dammsugas kan du väl ta säga att du följer mottot och ge uppgiften till någon annan ist?

2009-10-16 @ 12:40:26
URL: http://tildars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0