Gamla bilder från insparken

Hahaha! Min sköna klasskompis Ida la upp dessa bilder på face book :) Vi byggde ju upp en stad på insparksfesten på skolan och nedan har vi en fitnessbrud som jobbade på Sats, en frisör som hette Gullan, två korvgubbar, en tatuerare, två poliser och en hora, en som jobbade på skatteverket (som inte släppte in vem som helst på festen), två skönhetsexperter som jobbade på ett spa och gjorde manikyr och Jenny kommer jag inte ihåg vad hon gjorde.
Här håller vi vårt aerobic-pass till "Call on me". Snyggt att bodyn skär in i rumpan på mig...

Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Hej! Och stort Tack för det vackra omdömet. :-)



Och jag ramlade visst in i ett rätt spännande bildinlägg hos dig också. Snygg fitnessbrud måse jag ju säga. ;-)



Får man läsa mera? lite nyfiken

2009-10-22 @ 19:14:38
URL: http://blogg.passagen.se/mr.peter.pan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0