sköna söndag!

Underbart att klockan är en timme mindre, älskar att ställa om till vintertid! I fredags drog vi mätta och belåtna till Storstad ist för Mama Kins releasefest. På Storstad var resten av tjejpacket och kvällen avslutades med att jag höll på att kissa på mig av skratt då Carros pojkvän Christian förvandlats till en snuskig Leifi. Sjukt bra humor har han den där Christian! Precis så där äcklig och extrem som jag gillar :)
Igår samlades hela packet igen, denna gång hemma hos Mickan, Chris och Poppy. Kvällen gick ut på att tracka Johanna, hon luktade så illa att hon inte fick sitta i närheten av lilla Poppy och inte heller sitta på madrassen där Poppy brukar sova. Detta är förståeligt, Johanna är inte barnvänlig! Hon hade dock försökt att klä sig propert för en gångs skull, hon hade tom polotröja på sig....men utan framgång.. Det hela slutade med att hon låg på golvet, långt ifrån Poppy oss och andra.
Eftersom hon blev stött av våra kommentarer, kontrade hon med att säga saker som "Matilda din finska slinka" och dylikt. Vi måste stoppa denna burleska mansslukerska....
Idag ska jag träffa min fina guddotter Elma och släkten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hellre en illaluktande, propert klädd kvinna än en billig finsk slinka ;-P

2009-10-25 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0