Snart bär vi av

Lyckades undervisa och hade så grymt kul! Alltid lika roligt att träffa min grupp, de får mig på det bästa humöret! Efter åkte jag till Vide för att låna kamera och sedan hem för att äta. Efter det var jag ju tvungen att packa. Lyckas alltid skjuta upp det till sista sekund. Vi drar kl. 5 imorgon bitti och snart ska jag sova.
Det roliga är att jag och Andreas beter oss precis som min mamma och pappa då de ska resa. Mamma väntar in i sista sekund med allting, packar på natten innan (om de ska åka tidigt på morgonen), går upp ca fem minuter innan de måste åka och pappa blir så frustrerad att han bara suckar åt henne. Pappa däremot blir stressad och gillar att vara förberedd, Andreas blir iofs inte lika stressad, men han gillar att vara förberedd och ha kolla på läget. Han frågade precis om jag hade fixat solkräm, visst är han rolig? Det tyckte iaf jag och trodde att han skämtade. Men eftersom han är lite rödlätt i huden (trots att han är halvturk), blir han lätt bränd. Frågade honom precis om det var ett skämt, men han bara frågar varför jag trodde det.... Stackarn haha :) Vi ska till en storstad där det är 26 grader! Inte fan blir man bränd då! Han ska gå upp tidigare än jag för att hinna med att föna håret. Mitt söta hjärta, han vill vara fin. Aja, nu är det dags att fixa lite mer och sedan sova. Puss på ett tag! Ses på tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0