tarminfektion

Andreas hyrde tidigare ut sin lägenhet i andra hand. Alldeles nyss rensade han ut sitt städskåp varpå han hittade en burk där det stod "mot tarminfektion" på.... Vi var ju såklart tvungna att kolla upp vad det innebar och symptomen för tarminfektion är kraftig diarré och vattnig diarré. Andreas blev inte så glad då han fick höra symptomen. Vi hoppas verkligen att toaletten städades ordentligt innan Andreas flyttade in...
Vad är det med min kille egentligen? Dessa tarm och rumpsjukdomar verkar följa honom (se nedan inlägget om hemoroider). Lite smått oroväckande.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahhahaaa är det från Mr.M som jag kirrade bostad till?

2009-10-23 @ 09:21:51
Postat av: Fanny

Hahhahaaa är det från Mr.M som jag kirrade bostad till?

2009-10-23 @ 09:22:07
Postat av: Tilda R

Stämmer bra det Fanny.... Men shhhh! Säg inte att jag sagt det!

2009-10-23 @ 09:38:26
URL: http://tildars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0