Tillbaka i soffan efter helgens bravader

Mina förväntningar på Noshas födelsedagsfest igår var: middag, tårta och presentöppning. Tänkte att vi kanske skulle vara max 15 pers. Ack så fel jag hade! Vi var över 40 personer och festen drogs igång med rivstart. Det var inte vi "unga" som började dansa och hålla igång, utan Noshas föräldrar som drog upp oss för att dansa. De är så underbara och coola. Middagen bestod av en GIGANTISK buffé med allt möjligt gott och tårtan var typ en gånger en meter :) Ok, jag kanske överdriver lite.... men om man jämför detta med hur jag är van att fira födelsedagsfester, kan man ju bara kasta våra tråkiga och stela traditioner i soptunnan. Noshas coola mamma drog upp oss stela svennebananer till dans och Noshas pappa dansade arslet av oss. Sedan fick vi ta del av en teaser-dans med tårtkniven, kniven vandrade runt bland olika gäster och till slut fick födelsedagsbarnet skära upp tårtan. Grym fest! Tack för att jag fick komma Nosha!
Efter middagen och presentöppningen (hon fick en Italien-resa, massor med pengar, kläder, smycken mm mm mm mm) drog vi till hotellet och sedan hem för att sova.
Idag hämtade vi min syrra på Arlanda, hon har varit i USA i två veckor och då hon sträckte sig efter sin nya handväska såg jag en stor ring i vitt guld på hennes finger! Hon har förlovat sig!!! Grattis Tomas och Sara, detta måste vi fira! :) Sedan drog vi till IKEA, jävla bajs-IKEA, de hade inget av det jag ville ha och sedan drog vi hem till andra syrran på middag. Åt så sjukt mycket! Godaste lasagnen. Nu ligger jag och Andreas hemma hos mig i soffan och jäser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0