Tillbaka...

Jag har hållit mig borta från bloggen eftersom jag enbart hade skrivit om tråkiga och ledsamma saker. Men just nu i denna stund är jag som vanligt igen :) Har undervisat min underbara grupp och min handledare (som jag också hade utvecklingssamtal med igår ang den moderna kursen) var och tittade. På måndag får jag feed back från henne. SKONA MIG! Jag tabbade mig mer än vanligt och enligt mig kollega som dansar hos mig, var jag inte lika bra som vanligt. Det är bra med ärlig respons :) Nu proppar jag och Andreas i oss popcorn och cola. Innan det åt vi kyckling, ris och grönsaker. Min underbara man hade lagat mat som var klar då jag kom hem. Han vet hur man behandlar en prinsessa :) Bästa Andreas, du är finast i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0