Viktig debatt om husdjur

Svar på Mickans kommentar: Tror du att jag vill ha en hoppande böna? Jag skulle ju få panik varje gång jag tittade på den! Den är inlåst i sitt skal och hoppar gör den nog för att den gör allt för att komma ut. Klaustrofobi! Måste slå upp detta... Michaela, om du är riktigt intresserad av dessa bönor, kan du läsa mer om dem här: http://exotiskadjur.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=a77157f9-48db-4d00-baf7-6966b73f44d6
Jag kan köpa an åt dig ist :)
Nä, jag vill ju ha en dvärgpinscher, men eftersom jag inte kan skaffa det pga tid och pengar, vill jag ha nåt kul. Kanske ska plocka upp en salamander från dammen hemma hos mamma och pappa? Min pappa hade dem coolaste husdjuren då jag var liten; pirayor och hajar! Min pappa är häftig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0