vilken helg!

Har haft fullt upp och asroligt :) Kul att träffa Carro i fredags, hon var så himla snygg. Igår var jag på det roligaste dopet någonsin. Det var ju Poppy som skulle döpas och då prästen frågar Michaelas australienske pojkvän (pappan till Poppy) vad de bestämt att barnet ska heta, svarar han med säker röst "yes". Hahaha :) Alla i kyrkan skrattade och Chris skämdes lite.
Sedan åkte vi hem till Mickans mamma och fikade. Kul att träffa hela tjejgänget och Mickans familj, jag har träningsverk i magen av allt skratt. Jag var nog överlycklig över att träffa alla som jag inte sett på länge.
Efter dopet fick jag träffa mina finska fastrar som var och hälsade på över dagen. De är sjukt roliga, hade precis varit och tatuerat sig tillsammans. Sedan åkte jag och Andreas ut till Slussen för att fira Andreas underbara kompis Ewa. Sjukt trevlig och rolig kväll, god mat och roligt folk.
Nu ska jag få lite ordning på mitt liv.
Jag ska:
  • plugga Dans och Hälsa
  • göra klart den där jävla Vägfinnaren
  • strukturera upp inför mitt PM
  • städa och diska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0