Min bästa polare

En av mina bästa vänner heter Tyson. Han gillar precis som jag att klä ut sig. Här är han på skojfriskt humör. Jag sminkade honom med knallrosa ögonskugga eftersom han såg lite biege ut (se andra bilden för att se hur jag sminkade).
Jag och Tyson har fått i oss lite för mycket champagne på nyårsafton.
Visst passar han i rosa? Jag använde en mjuk pensel och strök ögonskuggan försiktigt på den känsliga huden kring ögonen.

Den här dagen ville vi få fram lite "Gossip-girl"-känsla med hjälp av ett svart sidenband.
Bakis-Tyson har ångest för gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Bästa syrran

Ty hälsar!

2009-09-25 @ 17:30:33
Postat av: michaela - ung mamma i australien

det brukar vara jag som ligger sa dar med angest dagen efter som tyson gor pa sista bilden...

2009-09-26 @ 22:20:04
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0