Två fetton konverserar

Karin och jag är cola och godis-beroende och kommer alltid på den andre med en cola i handen. Vi skäms nog lite över det i smyg... Men cola och godis gör livet värt att leva! Här är en face book konversation från idag.

 

 

Matilda: Har du börjat med uppgiften?

Karin: näe... :( skäms på mig...

Matilda: Inte jag heller, vet inte ens vad fan vi ska göra

Karin: Skäms på oss. Det är ju en bra grej, men tar sååå mycket tid. Tid som jag vill ägna åt tv-tittande liksom :P

Matilda: Samma här, har inte gjort ett piss idag. Eller jooo, hängt på feckan och tvättat. Mycket energikrävande, börjar få skavsår i arslet.

Karin: Har inte gjort så mycket jag heller.... Ja, jag med och musarm... Har suttit vid datorn konstant...

Matilda: Hahaha :D Samma här, sitter med krokrygg, får röda valkar på magen.

Karin: Hahaha jag meeeed! och flat ass..

Matilda: Tur att vi inte bor ihop, då skulle vi klibba fast med rövarna i soffan. Hahaha! Flat ass!

Karin: Ja, aldrig komma upp... Vi kunde bygga en automatisk godis och cola-hämtare från kylen.. En typ av linbana tänker jag...

Matilda: Shit vilken briljant idé. Fan, min cola tog precis slut :( Nu är jag törstig eftersom jag proppar i mig choklad...

Karin: Åh choklaaaad.... Jag fick för mig att jag skulle vara nyttig idag och köpte bara vindruvor och kiwi. Stog och höll i en marabou-daim men lade tillbaka den... Fy fan vad jag ångrar det nu!

 

Och nu pratade jag precis med Andreas i telefon, han ska köpa cola och dipp på vägen hem. Men vi ska inte vara onyttiga! Vi ska nämligen dippa morötter och gurka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0