Ett steg i rätt riktning! Eller??

Jag skrev tidigare att jag har min systersons gamla mobil, men idag fick jag ett erbjudande om en supertelefon med 8,1 megapixel, 8 GB i minneskort och få en mindre mobilräkning per månad :)
Men det kan vara så att säljaren på Odenplan lurade mig? Vad har jag skrivit på egentligen? Han har kryssat för massor av saker som jag inte ens vill ha! Varför kryssade han för mobilsurf 1kr/dag då jag sa att jag aldrig surfar med mobilen? Och varför sa han att man ringer för bla bla bla till utlandet, då han egentligen menade att utlandstjänsten kostar 19 kr/månad? Såg detta då jag kom hem, allt han sa lät ju så himla bra! Han räknade tom ut vad den totala kostnaden per månad skulle bli, MYCKET mindre än den jag har idag! Ringde och pratade med Phone House och jag kan inte göra nåt åt detta förrän på fredag då de har papprerna i handen.
Tjejen jag pratade med sa att hon kan ta bort allt extra som han kryssat för, vilket skulle betyda att kostnaderna per månad faktiskt skulle bli mindre. Och jag har 14 dagars ångerrätt på det jag skrivit på, vilket jag blev extremt lättad över!
Så här ser mobilen ut. VILL HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0