Finns det något mysigare

än att bli väckt med fina ord och pussar? Han gör mig lyckligast! Nu ska jag dricka kaffe och äta smörgås med salami. Doctors är på tv, dem skulle jag behöva...
Blir ju aldrig frisk! Vill beskylla svinen, men har förstått att det inte längre är deras fel, eller? Tycker att vi ska kasta det nya begreppet "Den nya influensan", Svininfluensan är roligare att säga, låter nästan skrämmande och coolt och det känns lättare att ha en syndabock - svinen.
Nu är kaffet klart, det ska förstäras och sen ska jag göra iordning mig för att åka till skolan. Dansklasserna pågår just nu, är så himla less på att inte kunna vara med. Vill träna och komma igång nu! Får peppa mig inför Vetenskapliga Metoder-kursen ist. Vi har gästlärare idag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Andreas

hahaha! Är du världens finaste eller?

2009-09-01 @ 16:09:48
URL: http://rabbes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0