Här kommer resten av bilderna :)

Här börjar vi med förberedelserna inför insparksfesten som min klass höll i. Vårt tema var DinH City, vilket betydde att vi byggde upp en liten stad på skolan. Vi hade en korvkiosk, nagel och frisörsalong, tatueringsstudio, systembolag, fyllecell, gym (Sats), uteställe och Skatteverket. Vi klädde oss utefter vilken plats vi tillhörde och här är resultatet:
Karin aka "Gympa-Bettan"
Jag aka "Gympa-Gittan". Men var amerikan, bröt på amerikansk dialekt och hette egentligen Alice.
KNIIIIIIIIIIIP
Nagelteknologen med sin praktikant.
Frisören Gullan förbereder tatueraren Leffe (tror jag att han hette) med tusch-tatueringar
Roffe och Svenne hade också tatueringar, hjärtan med fruarnas namn i. Som ni ser har de varit i branchen länge. Här serverar de sin kända korv till en fransk utbytesstudent, deras engelska är oslagbar.
Nu ska jag äta kött med klyftpotatis och dricka rödvin med Andreas. Sedan kanske utgång.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag (du) lyckades verkligen med min make-up... den bruna nyansen är ju väl utplacerad och ger ett jämnt och fint intryck... ;D

2009-09-12 @ 20:31:37
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha :) Jaa, jag tyckte att du behövde lite färg helt enkelt. Du såg ju min blå ögonskugga, wow vilken blick den gav mig!

2009-09-13 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0