Jävla hormail

Många i min omgivning stör sig på att jag är ett blindstyre. Ibland går jag förbi människorsom jag känner utan att hälsa, inte för att vara otrevlig, endast för att jag är närsynt. Jag vägrar att ha på mig mina glasögon. Det händer ofta att jag inte ser vad som står på skyltar och då är det den närmsta människa som får läsa för mig.
Alldeles nyss skulle jag logga in på min hotmail, men varje gång jag tryckte på enter-knappen stod det att det inte gick och jag var tvungen att skriva mitt lösenord massor av gånger. Men det funkade ändå inte! Jag började bli lite smått irriterad och ansåg att datorn var dum i huvudet ända tills jag satte på mig glasögonen. Jag hade skrivit tilda.HORMAIL.com, inte konstigt att det inte funkade. Jävla hormail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0