Känner ett sug

Blir lite sugen på barn nu då min bästa vän fått en söt liten dotter. Känner liksom att klockan börjar ticka. Jag är faktiskt 24 år och kvinnan är väl som mest fruktbar i tonåren? Herre gud, jag kommer aldrig få barn! Nu är det vår tur Andreas, annars blir vi för gamla! Min äldsta syster fick ju barn då hon var nitton och den mellersta systern då hon var 21. Mickans mamma tycker också att jag ska ha barn snart.
Andreas, du kommer väl ihåg bilden jag mms:ade till dig då jag kollade på kläder till Poppy? Ingen press hjärtat, ingen press....

Kommentarer
Postat av: Johanna R

Du skulle vara jättefin med en bamsemage i den lilla svarta genomskinliga toppen du har på det fotot:)

2009-09-15 @ 15:42:49
Postat av: Zanna

Känner verkligen igen mig, blir 23 i dec.. och alla omkring mig är gravida, har fått barn eller väntar sitt andra, när är det vår tur? :(

2009-11-11 @ 13:27:31
URL: http://coxiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0