Mama Kin-videon är äntligen här!!! :)

Jag kan inte sluta skratta av förtjusning! Så jävla cool video. Är grymt tacksam över att få vara med och styla och delta i denna produktion!
Ni som tittar på den: jag har stylat tjejen på rullskridskor som är i början av videon och sen deltar jag även som skyltdocka, den som ger en slängkyss (om man inte känner igen mig). Det finns även ett läskigt tjejband i slutet och ett sött, det är det söta bandet som jag stylat. Även hon som springer upp på scenen och dem tre high school-tjejerna som kommer gående mot kameran i slutet har jag stylat.
Hoppas ni gillar den! :)

Kommentarer
Postat av: Sorbes

tycker du är lite för påklädd i videon, annars trevligt

2009-09-29 @ 23:55:59
Postat av: Sabrina

Wow, fasen vad coolt och vad ball du var där i skyltfönstret! =)

2009-09-30 @ 11:29:19
URL: http://sabrinasidmalm.blogg.se/
Postat av: Tilda R

Haha! Tack tack :) Jag skrattar bara då jag ser den. Sorbes, jag håller dock inte med dig, mindre kläder än det där hade nog inte varit så lyckat!

2009-09-30 @ 11:45:41
URL: http://tildars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0