Vad gör man en onsdagskväll?

Noppar ögonbrynen på pojkvännen och tittar på Svenska Hollywoodfruar. Andreas är som en tjejkompis ibland. Skitbra.
Älskar förresten Maria Montazami eller vad hon nu heter. Silvia har ju länge varit en favorit att imitera, numera slåss hon med Maria Montazami om förstaplatsen. Hon pratar som Mamma Mu och säger de mest fantastiska sakerna. Då hon snackar skit om grannens dotter och säger att hon är tjock och har ful frisyr kissar jag på mig av skratt. Då hon puffar upp kuddarna och hänger små toffsar runt handdukarna i badrummet, önskar jag att jag var gäst i hennes hus. "Vi matchar varandra på något sätt!" :)

Kommentarer
Postat av: Michaela - ung och gravid i australien

jag ser ingen javla header.

Loser.



Och tack for inbjudan till festen (ja, jag vet... jag kommer anda inte komma men jag kan val fa bli bjuden i alla fall)

2009-09-24 @ 21:53:28
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0