Värmen, här kommer vi!

På fredag drar vi ju till Istanbul :) Kollade nyss hur vädret kommer att se ut och blev glatt överraskad! 24 grader på fredag, 26 på lördag, 21 på söndag och 23 på måndagen. Shit vad sköööööönt!
Igår låg jag ju bakis som ett kolli och mötte sedan upp Andreas. Vi köpte bakismat -pizza och kollade på "Benjamin Button". Fy vilken bra film! Inte ett öga torrt... Idag har jag varit i skolan och som tur var hade vi bara halvdag. Fick nämligen ett sms 13:00 från airtours där det stod att betalningen till resan skulle vara inne senast kl. 14.00. Eftersom jag endast kan betala från min dator, var jag tvungen att skynda mig hem och betala. Nu är allt iaf klart och vi drar fredag morgon. Gud vad jag ser fram emot det! nu ska jag äta lunch och sedan plugga. Puss

Kommentarer
Postat av: michaela - ung mamma i australien

oh, bra film???

Nar jag och Chri sag pa den satt vi och var skitforbannade for att de "raknade ner" hans liv som var stentrist.. "Jaha, och nu ser han bara ut som 60 ar sa da ar det 60 ar tills filmen ar slut..."



Haha.



Poppy mar prima nu (men hon ar fortfarande skitlaskig). hon lligger i mitt kna och snarkar. sdan far sadan dotter

2009-09-28 @ 14:34:16
URL: http://swedish.blogg.se/
Postat av: Tilda R

Jag tyckte att den var helt sjukt bra! Men kan tänka mig att du inte gjorde det.



Bra att Poppy mår bra. Blev ju orolig där ett tag! Puss

2009-09-28 @ 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0