Efterlängtad karaoke!

Jag brukar ju leka karaoke hemma i min ensamhet, söka på bra låtar på youtube med text till och sjunga högt för mig själv. Men på lördag slipper jag att sjunga i min ensamhet! Då ska vi, ett tjejgäng gå till K Karaoke på Odenplan och sjunga tillsammans!
Man hyr ett rum för så många personer man är och så betalar man per timme. Som ett äckligt motell dvs. Inne i rummet finna en karaokemaskin och man dricker öl och käkar snacks. SHIT vad kul det ska bli!
Tydligen är det ett japanskt ställe och det är så här man gör i Japan. Jag har ingen aning, men det ska bli ruskigt kul iaf! Jag ska leka Mariah Carey och wayla så att resten av folket skäms.

Kommentarer
Postat av: Lexy

Det ligger ca 10 minuter från Sickla. Vart ligger Kungsholmen? (nä, skojar bara)

Asså jag förstår inte nöjet i att sitta och runka (nu har ju folk som tittar på webcam oxo) framför kameran. När jag var där inne hade jag ju ingen webcam och bara klickade på next hela tiden, sedan så kom jag till någon ickerunkande kille som började skriva. Hur tänkte han? Skrämde livet ut mig. Konstig känsla.

Vad är ditt stjärntecken? (om Lucia ser detta kommer hon att håna mig, hårt) Kan hon göra om hon vill.

2010-04-12 @ 22:52:40
URL: http://lexybonbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0