Försöker, men fan, har tappat konsten att måla!

Har inte målat sedan i gymnasiet, då var jag ändå hyffsat duktig. Här får ni se en liten 20-talskvinna som jag målade nu ikväll då jag höll på att kräkas upp mitt examensarbete. Hon är lite ledsen i ögat eftersom hon hellre vill slå kullerbyttor än att sitta på en tråkig bjudning.
Rostig i handmusklerna, måste börja måla igen! Hon är sned, konstiga proportioner och bara allmänt platt. Jag förlåter mig själv, jag la inte ned så himla mycket tid. Vill bli duktig.

Kommentarer
Postat av: A tvii på dej!

Men va faon ja som trodde ja va ensam om tore, men ack så fel jag hade!

2010-04-08 @ 08:07:58
URL: http://h4nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0