Helgen på Gräddö

Alltid lik kul och chaosartat med familjen chaos! Här är lite bilder från helgen på deras landställe på Gräddö. Landstället är för övrigt en gammal skola som familjen rustat upp.
Vi hade svårt att hitta den lilla grusvägen till deras hus, som tur var stod Wille på sin fyrhjuling vid stora vägen och eskorterade oss fram den sista biten.
Det blev supergod mat, drinkar och tårta eftersom Vickis fyllde år och jag och Maria höll låda som vanligt. Vet inte riktigt vad det är. Vi peppar varandra till att göra de mest äckligaste sakerna och kissar på oss av skratt. De äckligaste sakerna vi gjorde kommer jag dock inte lägga ut här...
Då Danne inte befann sig i rummet passade hon på att leka med hans cigariller...
Och då alla var ute och rökte passade jag på att leka med popcornen...
Popcorn-monstret Andreas kom in och mumsade på glatt ovetande...
(gick tyvärr inte att göra bilderna större av nån anledning, snodda från Marias facebook)
Plantering av körsbärsträd. Maria föreslog att hennes pappa skulle lägga ned en moderskaka för tur (?) Tydligen nån sed för att bringa tur.
Dagen efter blev det fyrhjulings-race för de coola killarna och promenix till stranden för de snygga brudarna.
Jag tog även en tripp till Thailand
Nä, jag skoja bara.
Sedan mötte vi dessa kreatur på vägen hem. Danne var arg på mig eftersom vi gick ned till stranden efter att jag bett Andreas köpa en latte till mig.
Då vi väl kommit tillbaka till huset var latten kall och jag var ytterst besviken. Kunde han inte värmt den åt mig? Nä, jag skoja bara igen. Så elak är jag ändå inte.
I sommar är planen att Danne ska lära oss att köra pappas båt. Då ska vi våldgästa fam. chaos med båt från Vätö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0