Kul sällskap...

Matilda: Ska vi hitta på nåt? Jag vill göra nåt!!!
Andreas: Ok, vad ska vi göra då?
Matilda: Jag vet inte...hmm....
Andreas: Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Två killar med humor!
Vi har hittat en hundgård där Sune kan springa fritt och leka med andra hundar. Hittills har han lekt med en Bullmastiff, megastor kille som var en riktigt snäll kompis till Sune, en svart labbe som var ledar hund, ascoolt! Han bet sönder Sunes boll :( Annars var han väldigt snäll och gullig. Och nån liten ful jävel som var sjukt aggressiv mot Sune och eftersom ägaren inte gjorde nåt (Sune var ju rädd stackarn) tog jag tar i den lille fulas nackskinn. Stört, man låter väl inte sin hund bita andra hundar?
Nu sitter jag och lyssnar på snarkningar. Har jättekul. Ikväll blir det fest hos Vide! Sune ska bo hos syster S tills mamma kommer hem och han blir hämtad om ett tag. Blir tomt utan min lilla baby. Han låg mellan mig och A i natt, ganska trångt, men mysigt med en varm hund!

Kommentarer
Postat av: Powerpuff matten

Du kan alltid komma och hämta powerpuffprinsessan här.....

2010-04-02 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0