Min syster är less på mig...

En halvtimme innan de kom och hämtade valpen köpte jag en pipleksak till honom. Tänkte att min syster Sara skulle gilla den... Nu har hon lagt upp filmer på honom på face book då han leker med den och filmerna är döpta till "Tack för den här helgen, Matilda!" Läskigt vad en pipleksak kan vara irriterande efter några timmar! Den här låter väldigt högt också. Ooops... Men inte kan väl den här harmoniska lilla valpen vara irriterande?
Jaktinstinkter då han ser fåglar
Änder är också intressanta, men vad jag förstod tyckte han mest att de var löjliga.
Fin vårbild på vår lilla Sune som lärt sig att gå i sele istället för halsband.
Han gillade Hello Kitty så mycket att han bet sönder bollen.
Sara, du behöver inte tacka mig, tacka Sune för hans uthållighet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tackar även dig för att du är så snäll!

2010-04-05 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0