Plugg, panik, ångest, ljuvligt

Man får nästan en ljuvlig ångest då man håller på med examensarbetet. Känslan av att vara usel och känslan av att man inte kommit fram till ett piss är så starka att man säkert inte kommer att känna igen sig själv då dessa veckor är över. Vart tog all min ångest vägen? Jag börjar tro att jag som person består av en enda stor ångestklump. Min kropp lyser av ångest, mina ögon ser bara ångest, min stortå kan bara säga ett ord.... och det är ÅNGEST.
Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Jag är ju förfan snart klar :) Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhh! Ge mig juni nu! Att detta skolår bara har gått ut på att längta! Helt sjukt. Men fan vad jag längtar efter att få lämna den äckliga skolan och få komma ut i världen och jobba. Jag mår illa bara jag tänker på skolan.
Hon till höger är ju jag!!! Hahahaha! den fula ångestklumpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0