Saker som gör mig glad

  • Solen! Vill inte göra nåt annat än att vara ute i solen just nu.
  • Sune, vi kan väl vara ute i solen hela dagarna Sune? Om det inte är sol har vi kul ändå, du är den roligaste jag vet, dig kan man alltid skratta åt.
  • Godis och vin.
  • Resor. Älskar bara att surfa runt och kolla på bilder och läsa om ställen. Jag kanske drömmer mer än vad jag reser, men det ska förhoppningsvis bli ändring på det då jag är klar med skolhelvetet.
  • Undervisa. Det är bland det roligaste jag vet.
  • Pyssla. Göra smycken, måla, kladda, vad som helst som har med pyssel och kreativitet är kul!
  • Shoppa. En gång var jag så shoppingsugen då jag var pank att jag njöt av att köpa en turkos skurhink på ica. Den har jag tvättmedel och rengöringsmedel i. Ville bara ha en hink.
  • Åka båt. Det är nog bland det bästa jag vet. Speciellt då man åker riktigt fort.
  • Familjen, vännerna och Andreas. Men det vet dem ju redan om.
  • Frukost. Jag älskar att äta frukost på helgerna, göra ägg, kaffe, äta gott bröd med gott pålägg.
  • Våren i sig. Jag älskar våren!
  • Göra narr av Andreas. Vet inte vad det är, men han gör det så lätt för mig ibland. Och det är ju jättekul.
  • Udda människor. Idag gick det runt en gubbe på t-banan och ville sälja en blomma. Synd att jag inte hade kontanter på mig, den var faktiskt fin. Blomman alltså. Gubben var bara rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0