Stressad, slutfasen närmar sig!

Nu är det inte långt kvar tills C-uppsats och redovisning av examensarbetet ska vara klart... Och det känns som att jag inte kommit fram till nåt vettigt! Hjälp!
Idag ska jag möta upp min kära handledare för en filmvisning av vad jag jobbat på hittills med dansarna, hon skulle poppa popcorn sa hon. Jag är sugen på popcorn.
Jag ska även möta upp tjejen som filmat alla lektioner och försöka föra över all film till Andreas dator, sedan börjar filmklippningen! Kommer ta veckor, det är minst 18 KB som ska tittas igenom och klippas. Måste hitta grym musik och tänka ut hur jag ska få fram metoden jag jobbat på genom film. Hur fasiken gör man? Enklast är att spela in röst och lägga till, men jag klarar inte av att höra mig själv! Urs. Och det blir tråkigt med massa förklarande textrutor hela tiden... Well, ska diskutera med handledaren och se om hon har nån lysande idé.
Pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0