Sugen på att åka hit

Vilamoura på Algarvekusten i Portugal!



Har pratat med min portugisiska vän Joao och det skulle vara kul om vi kunde pricka in hans semester i sommar. Då skulle vi åka till Vilamoura och bo i hans pappas hus och sedan åka upp till min älskade stad Lissabon och antingen bo på hotell eller hemma hos honom. Det är bra att ha en kompis som honom, en riktig prins. Han känner de flesta i Lissabon, både klubbmänniskor, kulturfolk och modevärlden. De senaste åren har han jobbat på Portugisiska Vouge = att man får saker serverat... Gratis inträde, gratis drick och mat osv.
Bra att känna folk i andra länder som i sin tur känner många!
Jag har även varit duktig idag, trots min höga feber. Suttit och pluggat (eller rättare sagt svamlat....). Jävla examensarbete alltså! Vill bara bli frisk nu så jag kan komma igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0