Underbar helg!

Helgen har varit den roligaste på länge. Festen hos Vide var dunderskoj med sing star, dansmatta och andra spel. Glatt folk och vi sjöng körsång i stämmor. Tror även att vi ska skapa ett band snart.
Lite gympa sitter aldrig fel, dock ser man att jag inte drog upp mig själv, Vide stod nedanför och lyfte mig.
Igår var det god middag med gott folk, goda drinkar och god musik på Solidaritet. Vi dansade arslet av oss och idag har jag blåsor på fötterna, en kanonkväll med andra ord.
Jag fick även uppleva en kär återträff med Tore från FCZ... För många år sedan deltog vi på en välgörenhetsgala "Artister för livet" och vi dansare fick äran att dela turnébuss med FCZ-gänget.. Ett minne för livet. Alla killarna sjöng hejjaramsor, men min busskompis Tore (som jag satt bredvid i timmar), sjöng istället påhittade psalmer. Igår fick jag även beskåda hans moves. Han kom ihåg vår bussresa som trevlig. Jag bara nickade. Sedan blev vi inte av med honom på hela kvällen och vi började även att dansa "Tore-dansen". Man håller upp handen som ett stop-tecken ungefär, sedan håller man den bara så. Ett original är vad han är.
Idag har vi hämtat upp d.brand-jeansen och det är nog de snyggaste jeansen jag någonsin ägt. Perfekt passform! Jag brukar annars ha riktigt svårt att hitta jeans eftersom mina ben ser ut som tandpetare. Men dessa sitter som en andra hud. Assköna! Nu ska vi ta det lugnt och kolla på film.
Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0