Fest - jobb - fest

Efter en helg bestående av fest och fest och jobb, vaknade jag kl. 14.00 idag!? Jag som trodde att man skulle bli morgonpigg så här vid 25-årsåldern? Igår var Carro och jag, samt två andra partyglada tjejer ute och svängde. Hade askul! Kvällen avslutades även med min favorittjej - Carro. Hon har numera ett färdigt bäddsett hemma hos mig så att hon kan sova här när som. Älskar det! Vi pratar tills vi somnar och det är bara så mysigt att ha henne här! Om jag bodde större skulle hon få flytta in på en gång. Dessutom är hon förbannat snygg (tyvärr tog jag inte många bilder igår):
Ute och leker på stan, spanar kanske på lite lamm?
Väl hemma, rostade mackor, te och romantisk (?) film...
Väldigt romantisk film. Detta somnade vi gott till och idag då jag vaknade och gick på toa fick jag se detta kärleksmeddelande på badrumsspegeln:
Carro gick upp en aning tidigare än jag (som tydligen hade sovit med datorn i knäet och vi hade glömt tv:n på, samt alla lampor, hur trött var jag igår egentligen?) och skrev en kärlekshälsning. Hon är så jävla underbar!
Idag tvättas det och snart kommer jag förvandlas till människa igen. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0