Konstiga människor dras till mig

Här om dagen klev en man på tunnelbanan, han var en framgångsrik regissör och berättade att han var på väg till en music video - inspelning. Han pratade länge om sin karriär och sitt yrke, berättade sina knep om hur man ska gå till väga för att lyckas som skådis och filmare. Jag lyssnade intresserat och då jag gick av fick jag hans visitkort:
Bilden är liten så att jag inte hänger ut denna filmare/regissör. Visitkortet består av kopieringspapper och han har klippt av det så att några bokstäver saknas. Men vad gör det? Kontaktuppgifterna syns ju klart och tydligt och jag lovade att höra av mig. Man kanske borde ta chansen... Nu har jag ju faktiskt fått en hel del tips om hur jag ska lyckas. Svårt beslut.

Kommentarer
Postat av: Maria

Började namnet på "Billy" och slutade på "Butt"... ?



;))

2010-08-11 @ 21:41:21
URL: http://levlivetleende.blogspot.com
Postat av: Karin

Haha! Fan va skön :P Go for it säger jag ;) Hahaha!

2010-08-11 @ 23:11:54
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0