Min tvilling

Jag har en tvilling. Världens finaste tvilling. Vi delar mycket, både goda och onda ting. Ibland blir jag skrämd över hur lika våra historier är. Egentligen är vi inte speciellt lika som personer, men vi har precis gått igenom exakt samma saker. Då hon pratar blir jag nästan rädd, det är som att hon återberättar min historia.
Vi kommer även fram till samma sak varje gång vi pratar - att vi är helt sjukt underbara, vackra och ståtliga. Ja, vi är mycket självgoda. Mycket, mycket självgoda. Men som jag brukar säga, om ingen annan ser hur grym man är, måste man poängtera det själv. Ja, vi ger oss själv komplimanger. Ofta. Det finns nog inga människor som är häftigare, hårdare och starkare än vi. Det är inte heller många som förstår hur bra vi är. Det är synd. Dessa jävla stolpskott. Ja, ni vet vilka ni är och nu i fortsättningen ska jag och min tvilling hålla oss till folk på vår egen nivå. Ni kanske tror att jag är ironisk? Det händer ju ibland att jag är det... Men nej, jag är gravallvarlig. Min underbara tvilling och jag ska nu sussa sött. Det hoppas jag att ni andra fantastiska, vackra och starka personer också ska göra! Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0